ورود پرسپولیس و تراکتور به فوتبال بانوان میزبانی مشهد از لیگ والیبال پسران زیر ۲۰ سال کشور ایوب العملود به ایران رسید + عکس مشکل جدی قلی زاده برای حضور در پرسپولیس زنوزی خواستار قرارداد جدید سه پرسپولیسی باشگاه پرسپولیس به دنبال کنار گذاشتن صادقی گولسیانی صدای گاریدو را درآورد اخباری یا ایپاسی یکی جانشین بیرو می‌شوند ناراحتی مربیان پایه پرسپولیس از گاریدو تیم ملی از ۹ شهریور استارت می‌زند جریمه استقلالی‌ها شفاف می‌شود! سوئیت اختصاصی برای نکونام در استقلال پیروزی‌های ۷۰ هزار دلاری استقلال و پرسپولیس پایان کار پرسپولیس با جذب ۳ بازیکن خارجی سیاست استقلال در فصل جدید: با رقبا به اردو نمی‌رویم! افزایش سقف بودجه تیم‌های لیگ برتری به بن‌بست خورد زمان آغاز بازی‌های فوتبال لیگ‌های معتبر اروپایی فصل ۲۵-۲۰۲۴ واکنش باشگاه استقلال به جدایی حسینی: قرارداد دارد ترابی: از پرسپولیس خداحافظی نمی‌کنم و دوباره برمی‌گردم + عکس
سرخط خبرها

نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و العین در لیگ قهرمانان آسیا(۲۲ اسفند ۱۴۰۲)| بهت آسیا از حذف رونالدو

  • کد خبر: ۲۱۶۸۱۵
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۷
نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و العین در لیگ قهرمانان آسیا(۲۲ اسفند ۱۴۰۲)| بهت آسیا از حذف رونالدو
العین با غلبه بر النصر به جمع ۴ تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا رسید.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، در مرحله برگشت دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، النصر میزبان العین بود و در نهایت حذف شد.

در بازی رفت شاگردان کرسپو با ۱ گل النصر را شکست داده بودند و در این بازی می‌خواستند از یک گل باارزش خود دفاع کنند. آنها در نیمه نخست ۲ بر ۰ پیش افتادند، اما النصر به بازی برگشت و با وجود فرصت‌سوزی رونالدو به ۳ گل رسید.

در ادامه بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد و این النصر بود که با کارت قرمز بدموقع مدافعش، ۱۰ نفره شد. العین به گل سوم بازی رسید تا رویای صعود پررنگ شود، اما رونالدو در دقیقه ۱۱۸ پنالتی خود را تبدیل به گل کرد تا بازی در مجموع ۴ بر ۴ شود.

در پنالتی‌ها اما بروزویچ، تلس و اوتایو پنالتی‌های خود را از دست دادند تا العین با نتیجه ۳ بر ۱ در ضربات پنالتی پیروز شود و راهی مرحله بعد شود.

ویدیو خلاصه بازی النصر و العین

تعداد بازدید : 976
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->